CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 30 Disember 2008

peNakUt????

aku skunk slalu sngat tgk cter sram2 smpai jd pnkut da...skit jwa gk jd pnkut ni sbb nk mndipn kne grak owg suh tman klau bgn tgh2 mlm sowang2 tpksa ar pura2 tdo..fmly n kkwan da taw kte mcm ni tp pe2 kte nk kuatkn smgat jd brani n xtkut pd cter sram2 da..mcm ne ek??spe2 leh tlg kte ke??mkin lme mkin trse ati kte da jrang bwat yg sptt aku bwt pd "DIA"....npe aku lpe dia ble keadaan ssah n snang...??tkt sngat2 saat aku akn diambl oleh "DIA" nnti..aku nk brbah utk "DIA"..kdang2 rse tkilan npe aku da sfat "M"??disbbkn "M" ni la aku da jrang dkt ngan "DIA"...rndu sngat2 aku trse nk kuar dr dnia yg mcm2 krenah ni...aku leh ingat lgu2 cnta tp npe aku xbleh ingat ayt yg "DIA" trunkn pd smue islam...aku msih lg cri spe pmbimbing aku sbnar2nya dlam hdup aku ni.....

0 ulasan: